KOMMUNICERA MED FLERA VIKTIGA KUNDGRUPPER SAMTIDIGT

Livet är vackert
Livet är vackert

press to zoom
festa
festa

press to zoom
Livet etc
Livet etc

press to zoom
Livet är vackert
Livet är vackert

press to zoom
1/5
Hör ert varumärke ihop med det ljuva livet?

Varför ska ni nöja er med att enbart kommunicera med en kundgrupp? 

Många verksamheter har flera olika produkter eller tjänster som vänder sig till olika kundgrupper. Via LjuvaLivet.se kan ni anpassa er marknadsföring till den kundgrupp som ni vill nå med ert budskap. 

Bärbar dator
Ljuva Livet startsida.png
EXPLORER

LjuvaLivet Explorer vänder sig till unga vuxna med ambition att resa, ta del av upplevelser och njuta av det ljuva livet. 

FAMILY

LjuvaLivet Family inspirerar barnfamiljen till att leva det ljuva familjelivet. Missa inte denna viktiga kundgrupp.

SENIOR

Ljuva Livet Senior kommunicerar med målgruppen 60plus på ett positivt sätt. Här fokuseras det på det ljuva livet och inte på något annat.

Via konceptet "partner promotion"
kommunicerar ni med:

Redaktionell annons mot 1, 2 eller 3 kundgrupper. 

Bannerannons riktad mot en valfri målgrupp

Fritt antal publicerade nyheter mot 3 kundgrupper.

life-gdfc10ed81_1920.jpg